dag 13 - Reisverslagen van Astrid - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslagen van Astrid - WaarBenJij.nu

dag 13

Vandaag de laatste dag op de universiteit. Vanochtend veel geleerd. We hebben de handgrepen flink geoefend. IN de middag een knie protocol gehad. Om vier uur nog met z'n allen de laatste foto en dat was het dan. Wel raar dat we hier volgende wee niet meer zijn, maar ik ben blij om zondag mijn mannen weer te zien. Vanavond op stap geweest met een groep mede studenten. Voor we een taxi hadden duurde wel drie kwartier maar dan smaakt je bier wel heel lekker. De taxi prijzen varieren enorm. We zijn heerlijk uit ons dat gegaan en we hebben een mooi feestje gebouwd met de Chinezen. In de tent waar we terrecht kwamen speelde een super life band die vonden het geweldig dat we zo aan het meezingen waren. Toen op jacht naar een taxi de eerste begon bij 50 yuan ja je wordt zeikering hier maar dit vonden wij veel te veel de prijzen werden alleen maar hoger en ze wilde ons niet meenemen. Dan maar lopen dit is toch bijne 5km maar goed we hebben Beijing bij night gezien. Moe mijn bed in en morgen de laatste dingen bekijken.

Recente Reisverslagen:

Astrid

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10489

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Berlijn

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Mijn eerste reis

27 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

dag 13

Landen bezocht: