dag 14 - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu dag 14 - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu

dag 14

Blijf op de hoogte en volg Astrid

27 Oktober 2012 | China, Peking

De laatste dag is aangebroken dat we hier echt nog rond kunnen lopen. Vandaag lekker uitgeslapen. Ik was te laat voor het ontbijt dus gauw naar de bakker en terug naar het hotel, want Yvonne en ik willen nog enkele dingen zien. We zijn naar de tempel van de hemelse vrede geweest. Hierbij ligt een mooi park waar de Chinezen ook weer bij elkaar komen om leuke dingen met elkaar te doen. Na wee prachtige dingen gezien te hebben zijn we naar de tempel van de aarde gegaan op aanrade van een tolk. Daar aangekomen was het een lekker rustig park en Yvonne en ik maar zoeken naar de tempel, we hebben van alle gezien behalve een tempel. Nu nog vlug naar een winkel waar ze Chinezen poezen beelden verkopen en dan vlug terug naar het hotel. We waren gebroken. Ik had geen zin meer om te gaan schouwen met mijn rugtas dus besloot nog gauw een koffer te kopen met 4 wielen wel zo fijn. Gauw mijn koffer wegen. De koffer is niet te zwaar dus we kunnen gaan morgen. Vanavond hebben we nog een afsluitend diner met de groep. Dit was weer super. Na afloop nog een heerlijke massage genomen en nu mijn bed in en morgen lekker terug naar huis naar mijn mannen, na twee heerlijke weken.

  • 27 Oktober 2012 - 17:42

    Loes Neefs:

    Astrid,
    Bedankt voor al je uitgebreide verslagen. Wat een praktijk-
    en informatie heb je afgelopen 14 dagen opgedaan.
    Wens je/jullie een hele goede reis terug naar huis.
    Genieten van Marcel en je blonde koppies.
    Tot ziens, Loes

  • 27 Oktober 2012 - 17:42

    Loes Neefs:

    Astrid,
    Bedankt voor al je uitgebreide verslagen. Wat een praktijk-
    en informatie heb je afgelopen 14 dagen opgedaan.
    Wens je/jullie een hele goede reis terug naar huis.
    Genieten van Marcel en je blonde koppies.
    Tot ziens, Loes

  • 27 Oktober 2012 - 21:59

    Mario:

    Hoi Astrid leuke verslagen de afgelopen 14 dagen
    En je jongens zijn lief geweest de afgelopen week.
    Ze lijken in dat opzicht veel op mij.
    Een goede reis terug.

    Tot ziens Mario , Jildau, Amber.

  • 28 Oktober 2012 - 15:54

    Wilma:

    hey nichie

    was echt gaaf om te volgen een heel goeie reis terug naar je
    mannen

    tot snel
    wilma en huub xxxxxxxxxxxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2012

dag 14

27 Oktober 2012

dag 13

27 Oktober 2012

dag 12

25 Oktober 2012

dag 11

25 Oktober 2012

dag 10
Astrid

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1211
Totaal aantal bezoekers 10505

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Berlijn

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Mijn eerste reis

27 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

dag 13

Landen bezocht: