dag 10 - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu

dag 10

Blijf op de hoogte en volg Astrid

25 Oktober 2012 | China, Peking

Vandaag weer naar het Keizerlijk ziekenhuis. Het was er druk vandaag. Wat ons opvalt is dat er ontzettend veel mensen zijn met spondylose van de nekwerkvels en dat ieder ziekenhuis hier weer anders mee omgaat. In dit ziekenhuis wordt er veel met kruidenpleisters gewerkt en de tui na massage. Verder wordt hier ook veel met vitamini complexen en Chinese medicijnen gewerkt die geïnjecteerd worden. Na het ochtenprogramme even lekker bij de subway een broodje gegeten en van de zon genoten. Ik moest nog wat inkopen doen voor 2 studie vriendinnen dus daar voor op pad geweest. Dit was ernorm hilarisch in de winkel waar ik en Yvonne waren spraken de mensen geen Engels. Met handen en voeten elkaar duidelijk gemaakt wat we wilde hebben. Ik had nog wat kruiden over die kwamen tomorrow tomorrow. Maar de voetencrem tomorrow. Ik probeerde uit te leggen dat wij niet tomorrow maar tomorrow tomorrow kwamen. De winkel dame en ik lagen helemaal plat. Ik wilde weten wat voor werking een bepaald voetenbad had. De winkel mevrouw gingen eerst heel druk doen en daarna heel rustig en wees op het hart. Het was voor de hoge bloeddruk samen hebben we veel gelachen. 'S middags weer theorie. We kregen vandaag uitleg waarvoor we een bepaalde massage kunnen gebruiken met een protocol hoe uit te voeren. Ik vond dit erg intressant. Na de les de laatste inkopen gedaan en bepakt en bezakt terug naar het hotel deze keer maar met een taxi. Gauw de spullen gedropt en toen een heerlijk hapje wezen eten.

  • 25 Oktober 2012 - 14:34

    Loes Neefs:

    Hai Astrid,
    Stonden jullie daar je eigen sketches op te voeren in de winkel.
    Het klinkt als.....................
    Dacht eigenlijk dat je op de terugreis was. Hoe lang blijven
    jullie nog daar?
    Hier kan je in het dorp over de hoofden lopen, zo druk vanwege
    de herfstvakantie. En vanwege het goede weer.
    Geniet en leer verder.
    Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2012

dag 14

27 Oktober 2012

dag 13

27 Oktober 2012

dag 12

25 Oktober 2012

dag 11

25 Oktober 2012

dag 10
Astrid

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 10508

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Berlijn

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Mijn eerste reis

27 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

dag 13

Landen bezocht: