dag negen - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu dag negen - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu

dag negen

Blijf op de hoogte en volg Astrid

22 Oktober 2012 | China, Peking

Vandaag stond er een nieuw ziekenhuis op het programma het Keizerlijk. Hier kwamen we bij dokter Lui. Hier werd een kindje geholpen die een scheef stand van het hoofd had. Je zag dat de kleine jongen pijn had maar je hoorde geen auw. De kleine boef was ondertussen een propje aan het maken en ja wel die werd naar het hoofd van de dokter gegooid die hier wel om kon lachen. De arts vroeg of we wel eens een röntgenfoto hadden beoordeeld nee dus nou dat mochten we dan doen en vertellen wat wij dachten wat we zagen. We hadden het allemaal goed gezien. Wat ook leuk was hij vroeg hoeveel manupilaties wij gehad hadden en hij was bezig met een patiënt en vroeg welke handgrepen hij nog meer kon toepassen. Veder heeft hij ons nog bijgestuurd qua handgrepen die we in de praktijk mochten brengen. Dit vond ik heel leerzaam. Vanmiddag ook weer een leuke les gehad van de professor met tappings/kloppingen. Ga nu even een lekker hapje eten met de groep het is nog een verrassing waar.

  • 22 Oktober 2012 - 12:43

    Loes Neefs:

    Astrid, weer aandachtig je verslagen gelezen. Het is dat ik je op
    2 oktober nog gezien heb, maar anders zou ik denken dat je
    qua conditie toch wel 2m lang en 1m breed zou moeten zijn.
    De herfstvakantie is hiet begonnen. Prachtig zonnig weer.
    Lieve groet, Loes

  • 22 Oktober 2012 - 12:43

    Loes Neefs:

    Astrid, weer aandachtig je verslagen gelezen. Het is dat ik je op
    2 oktober nog gezien heb, maar anders zou ik denken dat je
    qua conditie toch wel 2m lang en 1m breed zou moeten zijn.
    De herfstvakantie is hiet begonnen. Prachtig zonnig weer.
    Lieve groet, Loes

  • 22 Oktober 2012 - 12:43

    Loes Neefs:

    Astrid, weer aandachtig je verslagen gelezen. Het is dat ik je op
    2 oktober nog gezien heb, maar anders zou ik denken dat je
    qua conditie toch wel 2m lang en 1m breed zou moeten zijn.
    De herfstvakantie is hiet begonnen. Prachtig zonnig weer.
    Lieve groet, Loes

  • 22 Oktober 2012 - 12:45

    Loes Neefs:

    Geen idee wat ik de laatste 2 dagen fout doe, maar dit is in
    ieder geval niet de bedoeling al die dubbele reacties.
    Loes

  • 22 Oktober 2012 - 14:26

    Debbie:

    Erg leuk om je foto's ook te bekijken!

  • 22 Oktober 2012 - 14:26

    Debbie:

    Erg leuk om je foto's ook te bekijken!

  • 22 Oktober 2012 - 22:47

    Lianna:

    Hoi Astrid. Gelukkig heb je het goed naar je zin zo te lezen. Je had er naar uitgekeken en gelukkig is het dan ook leuk. Jammer van het weer, daarvoor hoef je daar dus niet heen te gaan hahaha. Maar goed, het is ook wel weer goed te lezen dat je weer eens iets aan je studie hebt gedaan vandaag. Werd wel een beetje te veel leuk en te weinig werken als ik de laatste verslagen goed heb gelezen ;) Veel plezier nog en ik hoop het een beetje bij te houden (het lezen van je verslagen). Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2012

dag 14

27 Oktober 2012

dag 13

27 Oktober 2012

dag 12

25 Oktober 2012

dag 11

25 Oktober 2012

dag 10
Astrid

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10499

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Berlijn

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Mijn eerste reis

27 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

dag 13

Landen bezocht: