eerste dag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Astrid

14 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Na een goede vlucht, helaas niet geslapen ondanks een slaappil. Kwamen we aan met goed weer. Het was opvalland hoe rustig het was. Bus stond klaar om ons naar het hotel te brengen met voor Chinese begrippen goed sprekende gids. Onze bagage werd met een andere bus vervoerd. Aangekomen bij het hotel bleek de bus met pech onderweg te staan en waren wij niet bekend als gasten. Het blijkt na veel heen en weer gebel dat er twee Hanting Hotels zijn een op een Aveneu en de weg waar wij ons aangemeld hadden. Na een hoop heen en weer gebel blijkt de tussen persoon het verkeerde hotel gereserveerd te hebben. Wij zijn ondertussen de een beetje de omgeving gaan verkennen. Heerlijke krioelende beesten op een stok gezien, ik heb me er maar niet aangewaagd. Ik vond de druktt reuze meevallen. Weer aangekomen bij het hotel bleek dat het hotel waar we moesten zitten inmiddels al een aantal kamers verhuurd had. Daar zaten we dus. Na veel heen en weer gebel zijn we nu voor een nacht naar een ander hotel gebracht. Maar eerst hebben we heerlijk gegeten. Morgen moeen we met onze koffers weer in de aanslag gereed staan en als het goed is gaan we morgen dan naar het hotel welke verkeerd geboekt is. We zullenz zien. Ik ga nu lekker mijn mandje in het is nu hier tien voor half tien en bij jullie tien voor half vier. Morgen fris en fruitig zijn om naar de universiteit te gaan.

  • 14 Oktober 2012 - 15:32

    Marcel:

    Spannend allemaal hoor. Ga maar lekker slapen, spreek je morgen. Hou van je. Kus, ook van de boys.

  • 14 Oktober 2012 - 16:05

    Loes Neefs:

    Hai Astrid,
    Hoop dat je nu wel hebt kunnen slapen. In ieder geval ken je het hotel
    al waar je morgen alsnog naar toe gaat.
    Benieuwd wat voor indrukken je op de universiteit gaat opdoen.
    Hartelijke groet, Loes

  • 15 Oktober 2012 - 01:10

    A.C.Lee :

    Lieve Astrid,
    Die hotel boeking dat is een mop zeg, dat lees je alleen in een reisverslag, maar hopelijk slaap je nu beter in een echt hotelbed.Ik ben benieuwd naar je verrichtingen op de universiteit Ik hoor het wel van je.
    Groetjes en een kus van Ma en Pa.

  • 15 Oktober 2012 - 11:23

    Debbie Roelofsen:

    Hopelijk vandaag een frisse start bij de universiteit en gewoon een goed hotel en al je spullen!
    Beestjes aan stokjes zou ik me ook niet aan wagen nee :-s ...of ze nou nog leven of niet hahaha
    T is echt leuk om je te kunnen volgen. Lieve groet Deb

  • 15 Oktober 2012 - 13:53

    Petra:

    Hoi Astrid, vervelend dat je niet hebt kunnen slapen ondanks de Oxazepam en tevens vervelend dat jullie nu naar een ander hotel moeten. Ligt deze wel in het centrum? Het is ook elk jaar hetzelfde liedje. Toen wij kwamen hadden ze niet begrepen dat we 1 persoonsbedden wilden en moesten van alles regelen! Heb je een leuke kamergenoot? Je eerste studiedag ziet er weer op, is het je bevallen?
    Nu geniet ervan en nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2012

dag 14

27 Oktober 2012

dag 13

27 Oktober 2012

dag 12

25 Oktober 2012

dag 11

25 Oktober 2012

dag 10
Astrid

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 10503

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Berlijn

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Mijn eerste reis

27 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

dag 13

Landen bezocht: