dag vijf - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu dag vijf - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu

dag vijf

Blijf op de hoogte en volg Astrid

18 Oktober 2012 | China, Peking

Deze dag zijn we naar en ander massage ziekenhuis gegaan. We werden weer bij de universiteit opgehaald en met het busje er naar toe vervoerd. Het ziekenhuis lag in een Hutong, dit is een achteraf wijkje/straatje. Bij het ziekenhuis aangekomen bleek het een super mooi gebouw. De arts legde weer uit waarom hij welke handeling deed. De ochtend vloog om. Terug bij de universiteit gauw pasfoto's laten maken voor het certificaat welke ik krijg als ik hier klaar ben. Na de theorie en de parktijk van vanmiddag zijn we lopend naar een opgeknapte Hutong gegaan om daar van uit de naar de achtermeren gegaan. Ik ben winkel in en uitgeweest, maar heb weinig yuan uitgegeven. Eenmaal bij het meer aangekomen was het alweer donker. Dat is hier al om zes uur. Je hoort overal gezellige muziek en ziet leuke verlichting. Omdat ik elke dag toch weer later in mijn bed lig dan gepland, wilde ik vandaag uiterlijk om half tien in mijn mandje liggen want ik was best moe. Is het toch alweer over half twaalf geworden. Nog even even met mijn kamer genoot de dag doorgenomen en met het thuisfront geskypt wilde ik toch nog even mijn blog maken en de foto's erbij plaatsen. Nu vlug mijn bed in want het wekkertje loopt weer om half zeven af.

  • 18 Oktober 2012 - 21:27

    Patricia Slootweg:

    Hoi Astrid,

    Leuk je verhalen te lezen. Geniet ervan. Aan de foto's en verhalen te zien/horen heb je het prima naar je zin. Groetjes van je nicht.

  • 18 Oktober 2012 - 21:33

    Patricia Slootweg:

    Enne zo'n massage heb je wel verdiend na een dag hard "werken". Lijkt me heerlijk.

  • 19 Oktober 2012 - 13:27

    Loes Neefs:

    Hai Astrid,
    Hoop dat pasfoto's daar vlugger goedgekeurd worden dan hier.
    Wat een schattig jongetje dat etende vriendje van je.
    Nog een paar dagen en dan zit het er al op. Lang genoeg?
    Zonnige groet,
    Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2012

dag 14

27 Oktober 2012

dag 13

27 Oktober 2012

dag 12

25 Oktober 2012

dag 11

25 Oktober 2012

dag 10
Astrid

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 10511

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 24 Februari 2014

Berlijn

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Mijn eerste reis

27 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

dag 13

Landen bezocht: